Sunday, June 13, 2010

Astazi sunt recunoscatoare pentru ca....








"Unii oameni se plang mereu ca trandafirii au spini; eu sunt recunoscator ca spinii au trandafiri."
Alphonse Karr








Astazi sunt recunoscatoare pentru ca:

- am o mare bucurie in suflet, chiar daca circumstantele nu sunt neaparat aducatoare de bucurii :)
- am o casa in care sa locuiesc (chiar daca mai am de platit pentru ea muulte rate)
- am o camera orientata spre nord si nu m-a omorit canicula :)
- am reusit sa merg la Bookfest, unde am vorbit cu mai multe edituri pentru publicarea cartii mele
- am o fetita extraordinara, care ma provoaca si scoate untu' din mine in fiecare zi :)
- am prieteni buni, pe care ma pot baza
- Dumnezeu s-a indurat de mine in cel mai minunat mod posibil si m-a coplesit efectiv cu bunatatile Lui
- sunt sanatoasa
- fetita mea si parintii mei sunt sanatosi
-mi-am bucurat sufletul cu carti

Dar voi? ce motive de multumire ati avut astazi?
Cu multumire si gratitudine pentru toti cei ce citesc aici,
Joy Forever




No comments:

Post a Comment